50 svar

1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? – Filippa
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? – Kärlek utan sex
3. Vilken var den senaste filmen du såg? – If I Stay, så himla vacker film.
4. Har du bra självförtroende? – Det har jag, på rätt sätt.
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – Ha jul och nyår
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? – Lägga upp en uppgift på skolbloggen, sminka mig och plugga.
7. Beskriv ditt drömutseende! – Har inget drömutseende, orkar inte jämföra mig med någon annan. Så sjukt onödigt.
8. Skriv namnet på någon du ser upp till – Hm.. Linn Olsson.
9. Någon du har kysst – V
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – Japp, väldigt många kläder har jag kvar.
11. Den du senast sov över hos – Don’t remember
12. Vem skrev du senast med på Facebook? – Fina Sanna Bäckström!
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? – Den funkar haha.
14. Vad väljer du, godis eller chips? – Godis haha.
15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – Haha oj.. När det blev bråk på Gotland på klassresan.
16. Hur uppvaktar man dig? – Vet inte riktigt hahs.
17. Har du rykten efter dig? – Vet inte men hade jag haft det hade jag inte brytt mig, säger mer om dom än vad det säger om mig.
18. Din absolut sämsta egenskap? – Dåligt tålamod
19. Din bästa egenskap? – Att jag alltid finns där för folk som behöver en.
20. En låt du är beroende av? – Borderline – Tove Styrke
21. Vad stod det i ditt senaste sms? –  ”Han meddelar nog mig om det inte blir något imorgon”
22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? – Lätt V
23. Kan man vara vän med sitt ex? – Funkar säkert men jag hade nog inte kunnat vara det.
24. Har du kysst en kompis? – Nej.
25. Hur ofta dricker du alkohol? – Väldigt väldigt sällan.
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – Tragiskt, att man väljer att förstöra sin kropp.
27. Vad hatar du? – När folk ignorerar en och man är som luft för dom.
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – Nja, kanske om man verkligen litar på varandra och inget annat händer som te.x håller på med någon annan.
29. Vad handlade din senaste dröm om? – Att jag satt på en bänk med någon, sen kommer jag inte ihåg.
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? – 65, funkar.
31. Hur lång är du? – 165 cm
32. Vilken är den bästa svenska filmen? – Oj jag vet inte faktiskt.
33. De bästa svenska skådespelarna? – Mikael Persbrandt, helt klart!
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – Twilight
35. Ditt humör för tillfället? – Pigg och glad.
36. En vacker person? – En som är riktigt vacker är Chloé i If I Stay
37.Har du instagram? – Yes, jjuliawester
38. Vem kramade du senast? – Emma
39. Vem träffade du senast? – Mamma
40. När slog du dig senast ? – Igår.
41. Någon du vill träffa? – Nu vill jag träffa V
42. När grät du senast? Varför? – Kommer inte ihåg.
43. Sminkar du dig varje dag? – Japp.
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – Mamma, mammas jobbarkompisar tror ibland det är min mamma fast det är jag, haha.
45. Är du helsvensk? – Det är jag.
47. En artist du inte gillar? – Carola
48. En artist du gillar? – Maroon 5
49. Vad är det bästa som hänt dig? – Kan inte välja, finns mycket som är det bästa som hänt mig.
50. Vad vill du bli när du blir äldre? – Jobba med tv eller radio.

10492218_506995556094921_8265306631392714175_n

Lämna en kommentar