Vissa människor…

Får mig bli fullkomligt irriterad, gånger deluxe. Jag har kik och snapchat, igår spred en viss person min kik och snap till flera stycken. Känner inte personen, han började skriva med mig och bad han sluta men fortsatte. Var riktigt pervo och skrev ”Jag saknar dina läppar” och han har aldrig sett mig eller rört mig. Sen efter det kom ”Jag ska döda dom” och med en massa hjärtan. Efter det blev jag irriterad och blockade han, slutade med att han spred det till sin kompis.

Det jobbigaste är väl att han bor i min kommun och att han innan ville träffa mig och att han gillar mig. Det kanske inte låter som världens grej MEN han var extremt pervers, blir fullkomligt lack på personer som inte har respekt. Ber man att någon ska sluta så gör det och efter man har blockat så är det rätt obviously att man inte vill prata med personen. Eller sprider min kik.

Jag lägger ofta ut bilder på mystory och TYVÄRR hade jag fortfarande den öppen för att alla andra kunde se bilderna. Bara jag som är trött på personer med noll respekt? Eller som blir allmänt pervo? Jag har ju min kik ute på instagram för att folk som ev. ni läsare eller andra kompisar ska kunna höra av sig, inte att någon random kille ska komma och leka något.

Äe fy, var riktigt äcklad igår.

295161_522313321116499_1641545677_n

1 tanke på “Vissa människor…

Lämna en kommentar